03 Ocak 2006

2006 DİLEKLERİ, YENİ YIL SOBESİ VE MEKSİKA SALATASI

Eveet... Geldik 2006'nın ilk mesajına....
Başlıktan da anlayacağınız gibi her telden var bu yazıda :))

Dünden itibaren herkes yavaş yavaş dökülmeye başladı. Çoğunlukla 2006 yılından beklentilerle açmış arkadaşlar 2006 sayfalarını. Ben, en çok Didem'in yazdığı Murathan Mungan yazısından etkilendim;

(....)
Kırdım mı incittim mi birilerini?
Kimleri kazandım, yitirdiklerim kimler?
Yeniden düşünmeliyim
Dostluklarımı, ilişkilerimi
Gözlerim çocukluk fotoğraflarında mı kaldı?
Yitirdim mi yoksa masumiyetimi?
......

(....)

devamını mutlaka Didem'e uğrayıp okuyun derim....

Sonra, sevgili Burcu yeni yılın ilk gününde beni bir güzel sobelemiş "Çocuk sonrası değişen yaşantımız" ile ilgili. Burcu'cuğum en kısa sürede cevaplarımı yazacağım, aklımda!!.....

Şimdi de gelelim MEKSİKA SALATASI 'na...
Yapımı çok kolay ve son derece lezzetli bir salata bu arkadaşlar. Ben de tarifi annemden aldım ve ilk defa yılbaşı öncesi arkadaşlarıma yaptım, yiyenler çok beğendi.
Kısacası denemenizi öneririm!!...

Malzemeler:


Meksika fasulyesi
Haşlanmış mısır
Kapari
Renkli dolmalık biberler (kırmızı,turuncu,sarı)
Maydanoz
Taze soğan
Turşu
Knorr'un "fesleğenli-kekikli" salata sosu

Tüm malzemeler göz kararı!!.... Salata sosunun da mutlaka fesleğenli-kekikli olması gerekiyor (muş... annem öyle dedi walla!!...) .

Hepinize afiyet olsun!!.....

3 yorum:

Doruk dedi ki...

Bu tam sevdiğim tarzda bir salata, bir öğün yerine geçecek kadar da besleyici üstelik. Hemen denerim akşama.

DAMLA dedi ki...

Afiyet olsun Burcu, inşallah beğenirsin :))

DAMLA dedi ki...

Kızım sen oralarda tavuk etini rahat rahat yiyorsun tabii... Bu arada bu salata Lamuş'un tarifiymiş!!.... Annem dedi...