23 Mart 2007

... KARATE BİLİYORUM!...


8 yorum:

Adsız dedi ki...

ayyyy ne guzel sey o öle.
yiyecegim geldi şekerim.

ona ben Avrupa mama gonderim tatlı kedicik.

öptüm canımm...

Halime Karakaş / Mardin

Adsız dedi ki...

Ben tanıyorum bunu.Bizim hayriye bu.Karate falan da bilmez,yalan söylüyor:)))T.

cenebaz dedi ki...

Ay bu şeker şeye nasıl kızılır ki:)) Alıp mıncık mıncık sevmek lazım onu

bgm dedi ki...

Damla seni biri kızdırdı galiba.. Bu arada geri donmene sevindim.. :))

Adsız dedi ki...

Nereden bulursun bu resimleri vallahi bravo.
Bundan önceki köpekte cok güzeldi.yerim ben onu.....yoooooooooo yemiyim coook tatli.

Zeynep B. dedi ki...

ah kıyamam ben bunaaaa ! :)

Adsız dedi ki...

Bu kedi cok guzel ve karete biliyor.o halde onu sevip mıncıklarken dikkatli olmak lazım.
Herşeye rağmen insana insan olduğunu hatırlatıyor.Keşke benimde
böyle bir kedim olsaydı.

Ama benim maalesef hic kedim olmadıki:)Bunu bana hediye edermisiniz?

Tolga

LoLa dedi ki...

:)))çok şeker