24 Aralık 2007

EN TATLI HEDİYELER

Sevgili Burçin'in düzenlediği "EN TATLI HEDİYELER" etkinliği bence harika bir seçim... Yılbaşı demek hediye demek çünkü!... Değil mi?!...

Aslında aklımda birden fazla fikir vardı ama bu hafta o kadar yoğunum ki ancak aşağıdaki KIŞ İÇECEĞİ'ni yapabildim.

Ben her yılbaşında hediyelerimi mümkün olduğunca kendim yapmaya çalışıyorum. Bu senede yukarıda gördüğünüz malzemelerden bir içecek yaptım.

Kullandığım malzemeler;

  • Çubuk tarçın - yarım parça
  • Yıldız anason - 1 adet
  • Kakule - 2 adet
  • Tane karabiber - 4 adet
  • Karanfil - 1/4 tatlı kaşığı
Bu malzemeleri yuvarlak kestiğim tülbente koyup ağzını güzelce bağladım. Sonra keçeden yapılmış keselerin içlerine doldurdum.

Her bir kesenin içine;

"Kupanızın içine 1 tane küçük bez torbayı koyup, içini sıcak elma suyu ile doldurun ve 3-5 dk demleyin"

diye yazdım.

Soğuk kış günlerinde arkadaşlarımın işine yarayacağından eminim :)




23 yorum:

reality dedi ki...

Ailece Yeni Yılınızı Kutlarım.
Ne kadar sağlıklı bir hediye paketi
hazırlamışsınız:)
Sevgiler

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Ellerine sağlık, çok teşekkür ederim bu güzel alternatifle katılımın için.
Sevgiler,

bir dilim bir tutam dedi ki...

Ne kadar güzel bir hediye!Bence elde yapilmis her sey hediyelerin en güzeli.....
Düsünsene düsünce , tasarim ,alisveris, hazirlanis,sunus ve bunlarin hepsi sevgi ile yapilmis-
birde alan kisinin gözlerinin parlayisi! Bundan güzel hediye mi olur!

DAMLA dedi ki...

Merhaba Reality,
senin de yeni yılın kutlu olsun...

DAMLA dedi ki...

Burçin'cim,
bu etkinliğe katılmayı gerçekten çok istiyordum. İnanılmaz bir yoğunluk içindeyim ama yetiştirmeyi başardım:)
Sana kolay gelsin.
Sevgiler...

DAMLA dedi ki...

Serap'cım,
ben de snin gii düşünüyorum
En güzeli elde yapılanı...

Adsız dedi ki...

Damla'cığım ellerine,emeğine sağlık
olsun.Misss gibi kokusu burnuma
kadar geldi.

Yeni Yılda tüm isteklerinin
gerçekleşmesini temenni ederim.

Naciye Özkasım

Adsız dedi ki...

Damla'cığım Yeni Yılın Ülkemize
barış,huzur,refah getirmesi dileklerimle, senin ve ailenin de
Yeni Yılını Kutluyorum.
Gülsen Yalçın

Adsız dedi ki...

Sadece damak tadı değil,aynı zamanda sağlık bombası bu güzel
hediyeniz.Paylaşımınız için teşekkürler..İyi Yıllar.
Sibel Çankaya

DAMLA dedi ki...

Sevgili Naciye,Gülsen ve Sibel
ben de sizin yeni yılınızı kutluyorum.
İnşallah 2008 ülkemiz için daha aydınlık günler getirir...

Adsız dedi ki...

Bu güzel içecekten bir yudumunu
çektim Damlacığım.
2008'in milletimize barış ve huzur getirmesi temennim ile,Senin ve
Ailenin Yeni Yılını Kutlarım.
Aysun Şenkal

DAMLA dedi ki...

Şifa olsun Aysun'cum,
ben de senin ve ailenin yeni yılını kutlarım :)

Adsız dedi ki...

Ne kadar hamarat ve yaratıcı bir
hatunsun Damla'cığım.Sana ve Aileye
Sağlıklı,Mutlu bir Yeni Yıl diler,
Bartu'yu öperim.Lütfen söylermisin
Bartu'ya,bu yıl GS şampiyon ! :))
Pınar Atabek

daimamutfak dedi ki...

Damla hanım mutlu yıllar dilerim..sevgiler..

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Sana ve ailene 2008 yılı uğur, sağlık, huzur ve mutluluk getirsin. Mutlu yıllar dilerim.
Sevgiler..

DAMLA dedi ki...

Bende sana mutlu yıllar dilerim Pınar'cım.
Yorumunu Bartu'ya okudum, pek iyi dileklerde bulunamadı!... :)

DAMLA dedi ki...

Neriman'cım,
bende senin yeniyılını kutluyorum:)

DAMLA dedi ki...

İyi dileklerin için çok teşekkürler Perihan'cım. Senin de yeni yılın kutlu olsun.

Pasta Saati dedi ki...

Ne hoş bir tarif ve ne kadar zarif bir sunum...Bu arada yeni yılınızı da kutlamak isterim. Sevgilerimle,

NiNo dedi ki...

hariak goruntuer bayildim ellerinize saglik

Calimero Mutfakta dedi ki...

Damla cim,
bugun bir arkadasim da bana kis cayi hediye etti nasil mutlu oldum.. hazir poset caylardan vazgectim artik.. nasil icmisim onlari..guzel bir haftasonu diliyorum

DAMLA dedi ki...

Hoşgeldin Pasta Saati ve Nino,
hoşgeldiniz:)
Her zaman beklerim...
Sevgiler

DAMLA dedi ki...

Merhaba Calimero,
hediye verdiğim arkadaşlarım da bitirmişler biliyor musun? Yalnız kendime yapmayı unutmuşum, mutlaka yapmalıyım:)