05 Aralık 2005

MUTLULUKLARIM....

myspace

Diğer blog sahiplerinin mutluluklarını okumak çok güzel de....

İnsan kendisi için düşününce nasıl sıraya koyacağını bilemiyormuş!.....

Bakalım ben neler bulabileceğim?...

Benim 10 küçük mutluluğum;

1- Oğlum ve eşimle yan yana ellerimizde patlamış mısır ve kola ile televizyonda harika bir film izlemek.

2- Soğuk ve karlı bir günde evde kek ve kurabiye pişirmek. Sevdiklerimle beraber camın karşısında sıcacık çayla beraber bunları yemek.

3- Çat kapı gelen arkadaşlarımın olması. Dostlarımı evimde, onlar için pişirdiklerimle ağırlamak ve misafirlerimin benim yaptıklarımı beğenmeleri.

4- Uzun zamandır görüşmediğin bir dostumla tekrar karşılaştığımda, kaldığımız yerden dostluğa devam edebilmek.

5- Her daim alışveriş yapabilme özgürlüğü. Tabii evde bunları koyabilecek yer özgürlüğü de...

6- Oğlumun sağlıklı bir şekilde büyümesini, gelişmesini izlemek.

7- Sevdiklerime özel günlerinde sürprizler yapmak.

8- Akşam pişecek yemeğe karar vermiş olmak. Hatta haftalık yemek planını yapmış olmak.

9- Yaratıcı olmak ve ortaya çıkan eserimin çevremdekiler tarafından beğenilmesi.

10- Oğlumun veya eşimin hiç beklemediğim bir anda beni ensemden öpmeleri.

11- Araba kullanırken çok sevdiğim bir şarkının radyoda çalması ve bağıra çağıra şarkıya eşlik etmek (nasılsa kimse duymuyor!!!...)

12- Dans etmek, dans etmek, dans etmek....

13- Yazın, Cumartesi günleri Alaçatı pazarından sebze-meyve alışverişi yapabilmek (aslında yazın Levent pazarı da fena olmuyor!!.....).

14- Seyahat etmek, yeni yerler keşfetmek. Gittiğim yerleri mümkünse mutlaka yürüyerek gezmek.

15- Yazın yapılan domates salatasının suyuna ekmeğimi banıp, yemek.

16- Kız arkadaşlarımla arada kaçamak yapıp akşam yemeğine çıkmak ve sıkı kaynatmak!!...

Ooooooo..... ben 10'u çoktan geçmişim!!!....

En iyisi burada durmak.

Ben de ÇİRKİN ÖRDEK ve BİR MİMARIN GÜNLÜĞÜ/BEGÜM'Ü sobeliyorum :))

Hiç yorum yok: