17 Mart 2008

MAKARNA

Ben evlenmeden önce bizim evde makarna mutlaka II. yemek olarak pişirilirdi. Genelde de et yemeklerinin yanına yapılırdı.
Benim mutfağımda ise eşimin de makarnayı çok sevmesi nedeniyle makarna ana yemek statüsüne terfi etti. Çeşit çeşit soslarla ailecek makarna yemeyi seviyoruz.


"Filiz" in bukle makarnası da son günlerdeki favorimiz!...

Denemediyseniz tavsiye ederim mutlaka pişirin.

Geçenlerde yemeksiz ve yemek yapma isteksiz bir gün aşağıdaki kurtarıcı yemeği yaptım.

"Kıymalı, sarmısaklı yoğurtlu makarna"...

Elbetteki tarif vermeyeceğim!...

Hepinizin bildiği bir tarif.

Ama ben bloglar arasında dolanırken bazen daha önce bildiğim bir tarife rastlayıp "...aaaa ne zamandır bunu yapmıyordum!..." derim kendi kendime. Bana unuttuğum tarifi hatırlatan blog arkadaşıma da teşekkür ederim içimden.

İşte bu yüzden unutmuşlara veya akşama ne pişireceğini düşünenlere pratik bir tarifim var :)

Afiyet olsun...




18 yorum:

Feyza Fidan dedi ki...

Benimde ensevdiğim yemektir makarnaaaaaa..Hele senin yaptığın gibi yoğurtlu kıymalı soslu olursa bir tencere yiyebilirim..Damlacım, ellerine sağlık enfes olmuş, bu arada blogunda harika, resimlerine bayıldım..sIK SIK GÖRÜŞMEK ÜZERE , SEVGİLER...

Adsız dedi ki...

Ben de cok severim bukle makarnayi,ayrica beyaz peyniri ka^tiyorum servis sirasinda nefis oluyor.Cok lezzetli görünüyor,ellerine saglik canim.

canan kufer dedi ki...

ooohhh, yeme de yaninda yat:-) makarna en sevdiklerimin arasindadir, hele yine sarimsakli yogurtlu oldugu zaman...ellerine saglik damlacigim,
sevgiler,
canan

tata dedi ki...

Damla'cigim, bizde de aynisi oldu. Baba evindeki ikinci yemek bizim evde asil yemek durumuna terfi etti. Kiymali,yogurtlu ne güzel görünüyor, ellerine saglik.
Sevgiler

Aybike Ceylan dedi ki...

Sevgili Damla,

Ellerine saglik, biz de cok sever ve her zaman yapmaya calisiriz bu makarnayi.

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir hafta diliyorum.

Nilay Cinisli dedi ki...

Canım,
Mubarek Mevlüt kandilini kutlar, hayırlara vesile olmasını tüm kalbimle dilerim...Kucak dolusu sevgiler

bir dilim bir tutam dedi ki...

Damlam bakiyorum bayagi hizlandin.Tarifler arka arka gelmeye basladi.Aramiza tekrar hosgeldinnnnnnnnnnnnnn.Tesekkürler
Bu arada dediklerin dogru cok dogru.Durmadan degisik ýemek yapmak istegi yüzünden insan bazi tatlari unutuveriyor.

DAMLA dedi ki...

Feyza'cım,
uğramana çok sevindim. Ben size uğramadan laptobumu kapatmıyorum zira...
Bu arada o ne nefis pasta öyle... Masanın üstündekilerden gözümü alamadım.

DAMLA dedi ki...

Bak ne zamandır beyaz peynirli yapmamıştım sevgili kızılcıkşurubu... İyi oldu hatırlattığın:)

DAMLA dedi ki...

Hoşgeldin Canan'cım,
yorumunla çok mutlu oldum. Yine beklerim:)

DAMLA dedi ki...

Tatacım,
ne zamandır yoktun. Torundan vakit bulamıyorsun galiba?!...
Özledik walla...

DAMLA dedi ki...

Aybike'cim güzel dileklerin için teşekkürler...

DAMLA dedi ki...

Nilaycım,
walla ben o "beş çayı" pastasından gözümü alamadım.
Ne marifetliymişsiniz siz öyle!...

DAMLA dedi ki...

Yaaa sorma Serapcım,
bi hamaratlık bi hamaratlık geldi bana!...
Filiz'in bu makarnasını Çeşme'de yapmıştık hatırlıyor musun?

sarımutfak-hande dedi ki...

slm
makarna gerçekten kurtarıcı yemek
nefis olmuş seninkide eline sağlık
sevgiler

Nilay Cinisli dedi ki...

Damlacığım,
benimde eşimin favori yemeğidir kıymalı yoğurtlu makarna ama spagetti olacakkk :)Ellerine sağlık nefis görünüyor...Güzel ve içten yorumlarınız (kuzenle :) bizleri çok memnun etti..Desteğiniz için teşekkür ederiz.Kucak dolusu sevgiler

DAMLA dedi ki...

Hoşgeldin Sarımutfak,
makarnasız olmuyor değil mi?

DAMLA dedi ki...

Sevgili Nilay,
sizin harika pastalarınız yüzünden kuzenle yaptığımız telefon görüşmelerinde hal hatır soramaz olduk!...
Yani anlayacağın gelin-görümce sizleri konuşuyoruz:)